[%18age%]
0

Regulamin Hurtowni

  • Oferta hurtowa  (ceny dla sklepów, promocje dystrybucyjne, rabaty, itp.) będą widoczne po zarejestrowaniu się i przesłaniu dok. firmowych (Wpis do Ewidencji lub KRS, NIP i REGON) oraz skontaktowaniu się z działem dystrybucji FHU ‘Akan’.

     

    Przedmiotem transakcji jest sprzedaż hurtowa artykułów tytoniowych ( cygara, cygaretki, tytonie, tabaki) i akcesoriów do palenia (humidory, zapalniczki, gilzy, zwijarki, bibułki, itp.) na stronach: www.tabakonline.com
  • Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto tj. zawierają podatek VAT. Cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron transakcji.
  • Informacje i zdjęcia chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych bez zgody firmy Akan będącej jedynym właścicielem powyższych materiałów . Opisy i zdjęcia prezentowane na stronach użyte są w celach informacyjnych. Zdjęcia mogą nieznacznie odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych produktów ze względu na różne właściwości i konfigurację sprzętu komputerowego klientów. Nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm oraz ich logo użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.

     

       Zamówienia

  • Zamówienia na artykuły oferowane w hurcie internetowym przyjmowane są tylko i wyłącznie za pomocą formularza zakupów na stronie www.tabakonline.com minimum wartości zamówienia hurtowego to 1000 zł.
  • Po poprawnym wypełnieniu formularza zamówienia i ostatecznym potwierdzeniu chęci zakupu, poprzez przyciśnięcie przycisku „zamawiam”, zamówienie uważa się za wiążące. Ten moment jest również potwierdzeniem znajomości i akceptacją niniejszego regulaminu przez nabywcę.
  • Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane zaś w uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (zwrot wpłaconych pieniędzy), ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
    Pozycje znajdujące się w naszym hurcie: www.tabakonline.com są zaproszeniem do złożenia zamówienia i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
    Za moment zawarcia umowy kupna sprzedaży należy uznać chwilę dostarczenia towaru do odbiorcy i potwierdzenie tego faktu jego podpisem na dokumencie dostawy.
     
  • Zamówienie przesłane do nas od nowego klienta który wybrał formę zapłaty „pobranie” jest potwierdzane telefonicznie przez naszego handlowca w tym celu bardzo proszę o podanie nr. telefonu w celu potwierdzenia zamówienia i sprawdzenia poprawności danych do wysyłki i wystawianej faktury.
  • Zamówienia od klientów, którzy dokonywali już zakupów a wybrali formę zapłaty „pobranie” będą  realizowane niezwłocznie bez potwierdzania.


    Czas realizacji zamówienia
  • Na łączny czas oczekiwania na dostawę składa się czas realizacji zamówienia przez TABAKONLINE.COM oraz czas transportu, w zależności od wybranej formy dostawy i płatności (polecony priorytet, przesyłka kurierska – przedpłata, pobranie) standardowo wynosi od 2 do 4 dni roboczych.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, a także w soboty, w niedziele i święta rozpatrywane będą następnego dnia roboczego.

W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w standardowym czasie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. W chwili, kiedy tabakonline.com nie jest w stanie zrealizować zamówienia firma zobowiązuje się poinformować o tym fakcie nabywcę i zaoferować inne rozwiązanie (zamiana produktu, zwrot wpłaty, pomniejszenie wartości pobrania).


Formy płatności

  • Wpłata całości na konto – klient przedpłaca wartość zamówionych towarów plus koszty dostawy

 

  • Pobranie – klient uiszcza należność dostarczycielowi przesyłki gotówką w chwili odbioru zamówienia (wartość zamówionych towarów plus koszty dostawy).

Zamówienie z formą zapłaty „za pobraniem przy odbiorze” musi zostać potwierdzone przez personel sklepu w celu zweryfikowania poprawności danych. Bardzo proszę o podanie nr. telefonu.

Zamówienia z wyżej wymienioną formą zapłaty bez podania nr telefonu zostaną odrzucone.


 

      Formy wysyłki

  • Równolegle z przesyłką dostarczany zostanie dokument zakupu – paragon lub na życzenie faktura VAT. Zakupione w tabakonline.com produkty przesyłamy za pośrednictwem:

    Siódemka (przesyłka kurierska) koszt:
            przedpłata              - 14,00zł
            pobranie                - 16,00 zł


    Poczta Polska (priorytet) koszt:
            przedpłata              - 11,00zł
            pobranie                - 19,00zł

  • Hurtownia Tabakonline.com pokrywa koszt dostawy przesyłki jeśli wartość zamówionego towaru przekracza 1500,00 zł.
  • Podane powyżej ceny wysyłki dotyczą wyłącznie przesyłek na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Realizujemy wysyłkę tylko na terenie Polski.



    Zwroty i reklamacje
  • Nabywca ma prawo dokonania zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość w terminie do 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru. Jest to możliwe tylko w przypadku, gdy produkt nie jest uszkodzony, zniszczony i nie nosi śladów jakichkolwiek oznak używania lub w przypadku tabaki, tytoniu, cygar produkty te są nadal zapakowane w nienaruszone „fabryczne” opakowania.
  • Zwracany produkt należy przesłać na adres firmy Akan na koszt nabywcy, wraz z danymi nabywcy , numerem zamówienia i dowodem zakupu (paragon/faktura). Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jakie ma zostać zwrócona zapłata. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela/kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem/kurierem protokołu reklamacyjnego.
  • Nabywca ma prawo do reklamacji kupionego produktu na podstawie niezgodności towaru z umową (produkt posiada wady, został uszkodzony podczas przygotowania przesyłki lub transportu), lub na podstawie uszkodzeń wynikłych z normalnego użytkowania zakupionego towaru. W przypadku reklamowania wagi towaru np tabaki, tytoniu fajkowego lub tytoniu papierosowego uznane zostaną tylko te przypadki w opakowaniach oryginalnie (fabrycznie) zamkniętych.
    Gdy reklamacja zostanie uznana sklep zobowiązuje się, na podstawie gwarancji, nieodpłatnie naprawić produkt lub wymienić go na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócić pieniądze. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia produktu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.



    Pozostałe warunki
  • Hurtownia zastrzega sobie prawo do: wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, wprowadzania zmian w poszczególnych punktach Regulaminu. Osoby korzystające z sklepu www.tabakonline.com obowiązuje aktualny Regulamin.
  • Elementy zakupów hurtowych które nie różnią się od nabywania przez klienta (konsumenta) objęte są regulaminem detalicznym.

 

 

 

Strona w trakcie rozbudowy - prosimy zgłaszać ewentualne błędy w działaniu systemu.

 


Kontakt ze sklepem

Pełne nasze dane i formularz znajdują się pod przyciskiem KONTAKT.

1